פנינה

הפנינה נוצרת מחומר אורגני המופרש על ידי רכיכה החיה בתוך צדפה כשחודר לתוכה גרגר זר כלשהו (חול וכדומה). החומר עוטף ומכסה את גרגר החול ונוצר גוש אטום וקשה, לרוב עגול. השימוש בה הוא לרוב בענידה כתכשיט. ההבדל בין פנינה לבין שאר אבני החן הוא בכך שהיא איננה נחשבת למינרל אלא נוצרת מחומר אורגני. פנינים אמתיות שגדלות בטבע, יכולות לגדול במשך עשרות ומאות שנים. בשונה מפנינה מלאכותית, פנינה אמיתית שגדלה בטבע נחשבת ליקרה הרבה יותר. הפנינה מסמלת שקט ושלווה פנימיים ולכן היא מצוינת נגד כעסים, מה גם שיש לה היכולת לעזור לנו לקבל אהבה.
לפנינה יש יכולת להעביר אנרגיה מרפאה והיא קיימת במגוון צבעים כמו שחור, צהוב, אפור, תכלת, ורוד, אך הנפוצות ביותר הן הפנינים הלבנות ובעלות גוון השמנת.
לפנינה יש אנרגיה נשית מיוחדת, היא מובילה לאנרגיה של הירח ומסמלת יופי וטוהר. היא מסייעת להגביר את האמון בבני אדם. עוזרת לנו לקבל ולהעריך את עצמנו ואת הדרכים שבאמצעותן עלינו להשתפר.
מבחינה פיזית היא מקלה על נפיחויות שונות, מאזנת באופן כללי הפרעות עיכול ואת כיס המרה. משפרת את המערכת הגניקולוגית ומסייעת במצבים של לידה או מחזור קשה שכן היא מאזנת את המערכת ההורמונלית. מביאה הקלה גופנית ונפשית.

חלק קטן מיצירותיי עם פנינים :)








מסעה הקסום של הפנינה מהצדפה לתכשיט




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ענבר (אמבר)

סברובסקי